vilken härlig dag, eller? jaa om man har d-dave brevid sig

tentaveckan segar sig fram, men ändå går den för fort för att all info ska hinna sätta sig, eller att ens gå igenom skiten! huvudet är tungt, men det spelar ingen roll, natten ska spenderas med min älskade böcker ist för d-dave.

menmen på fredag händer det grejer vill jag lova, så blir det kul!!! dagen börjar med att springa till maxi och handla ingridienser till negerbollarna, sen blire bak och pynt i lokalen medans sista plugget gås igenom. sen äre tentatime, och när man kommer därifrån är mitt rum fullt med riktig v-åsanda!! flickorna har anlänt och min och frugans 20årsfest står på schemat!! galet är bara förnamnet på denna afton!!!! sen har jag lyxen att behålla sötnosarna heeeeeela helgen:D sen på söndagkväll bliremyspys med herr :D jag ska agera kock..

så som ni förstår har dagen spenderats på bibblan, men det blev även en sväng förbi um för ett byte i armen, så nu kära madre behöver du inte oroa dig för en gravid dotter, bra va?!:D

nähää nu kallar Fill och Kapferer på mig!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0