vår i kalmar?

igår var frugan och jag på bartenderutbildning! joda, nu kan vi skriva in det på CVt också , mycket trevligt:D dagen idag kommer spenderas i skolan med förelsäsning, läraren måste ha förutspått det fina vädret idag för det är bara en snabbis på 2h:D sen ska vi mata ankorna och sen blir det spinning och yoga för min del:D

appropå vädret, har våren äntligen komit till kalmar??? hoppashoppashoppas:D:D:D:D:D galet fint väder ute! så idag ska jag klä mig vårit:D anna och jag är på strålande humör och att vi spelar sommarmusik till frullen gör det bara bättre:D

igår kom även frasse, fredrik och karin på att de ska med på kryssningen:D!!!! uppdrag delades också ut till dem! pengar växlades på forex, kläderna är (nästan) klara, dags att åka nu tycker jag!!! åååhhhhhhh det här kommer bli så sjukt kul!!!!!!!

nejnej nu måste jag hålla annis sällis vid disken:D

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0