hemmafrun J

mina blommor dör. jag trodde det var för att jag är för snål med vatten. tvärtom, jag är för generös med vatten. vad kul att jag äntligen upptäckte min generösa sida av mig:D

denna dag är jag en riktig hemmafru. tvättmaskinen är igång för fullt, disken skinande ren, golvet moppat och klart och från toan sprider sig en ljuvlig doft av rosor(not). som pricken över i ska jag laga mat ikv till d-dave, nåt med kokosmjölk. Enligt tanten som delade ut maten igår på citygross ska det inte alls vara svårt, så det finns hopp mina kära:D

ikv intar vi kåren, men vi kommer inte stå och be om mer, utan vi kommer vara dem som folk ber om att ge dem mer. joda jobba på kåren är ngt som är riktigt kul:D självklart ligger det en tanke bakom denna plan. vi kommer inte hem förrän fem halv sex på morgonen, vilket betyder att vi kommer sova jätteläng på söndagen. Det i sin tur gör att vi kommer orka hela söndagsnatten extra bra:D för ni har väl inte glömt att vi åker på studentkryssning imorrn till söndag!!!! det har inte vi iaf vill jag lova:D

nää  sysslorna kallar!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Medy

min blomma är ledsen, typ dött:( hur skall man ta hand om en orkidé`?? pz help!

mvh MEDY

2010-03-09 @ 18:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0