vilken härlig dag,

eller inte, sjukling är vad jag är just nu! hm vaknade imorse med skiten, blääää. lördagskvällen spenderades hos hudik, roligt:D sen blev det en övernanttning hos hudik med så hon inte skulle behöva vara rädd när hon sov. hudik hade nämligen sett paranormal activity. Då kände jag att det även var dags för mig att se filmen, så jag tog hem usb till södra vägen för movie time:D

väl hemma blev det först utkastning av julen och fram med det lila<3 drog ett drag med den värdelösa dammsugaren också! den suger! jag önskar mig en dammsugare i födelsedagspresent!!!! sen började jakten på ett våffeljärn eftersom våfflor stod på matschemat för mig och anna! slut på netto, men på maxi hittade vi ett för 249kr, check! vofflorna var gudomliga, såklart!:P  sen var det tänkt att vi skulle titta på paranormal activity, men min dator ville inte och annas var paj...arga som bin var vi såklart eftersom vi hade dukat upp med chips, dipp, chilinötter och skumtomtar! men tack och lova fixade vi det, såklart! så movietime blev det, men jag kan absolut inte hålla med om att den var läskig eller nåt sånt, nä inte en ändå gång hoppade vi till. enligt mig är det det dom är menngen med skräckisar, så det filmen blev tyvärr underkänd.

eftersom det blev våfflor över igår kan ni lätt gissa vad det blev till frukost, MUMS säger jag bara! anna och jag satt som så lyckliga barn och glufsade i oss för fullt:D

kalkyleringstenta på fredag, kul, verkligen inte!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0