var är min drömprins?

jag tycker han borde dyka upp nu!!!!  illamåendet sitter kvar så jag sprang in till anna och lånade 27dresses:D helt underbart att se massa bröllop, jag menar hur sänge har man inte drömt om sitt eget? hmm det ska vara ett stort sagobröllop!!! helt underbart ska det vara! undra när det inträffar, om det nu gör det. skulle vara skönt att veta så man kunde sluta fantisera:P  över 28 lär man vara iaf:D förreste har jag kommit på mig själv med en sak, jag är en obotlig liten romantiker som drömmer om när han går ner på knä (annars är det inte på riktigt) klänning, bus, överraskningar, presenter och att få göra honom glad, att få känna sig som den lyckligaste på jorden och allt som har med det att göra! åh jag är kär i att vara kär!

ciao!

Kommentarer
Postat av: Angie

Welcome to my gang! Det finns ingen bättre pojkvän är Kärleken.

2010-01-15 @ 16:59:31
URL: http://iqenmiljon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0