snart hemma igen!

yes imorrn sticker ja ner till kalmar igen, skönt! eller jag skulle nog mer säga att jag kommer rulla ner, haha två veckor hemma gav mig 2 extra kilo att jävlas med:P haha så det kan gå:D iaf så känner jag att jag är klar med v-ås efter två veckor, nu saknar jag mina kalmarbrudar:D och jag kan knappt bärga mig tills på fredag, då är det dags att svira om till klackar igen och ge sig ut på dansgolvet! men först ska mitt rum värmas upp ordentligt!!!!!

ikv bär det av hem till kusin för att fira födelsedagar och säga hej då till pappa och co. dagen ska äve få sig en utflykt tl öb för att inhandla hygiensaker etc, och jag har hittat en sweet sour chili sås för ynka 11kr, fynd!! nu behöver jag inte köpa dyr turkis yoghurt på ett tag:D:D

NU: PLUGG

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0