Mat

Mamma och pappa är här och igår fick jag gå och handla vad jag ville. Villket är att bli bortskämd på hög nivå. Dock känner man sig lite krävande och allt det där. Men jag uppskattar det ju verkligen så då är det okej intalar jag mig. mina lillebröder tittade på mig och undrade vad jag höll på med när jag sprang som en ko på nybete inne på maxi. Speciellt tittade de funderade på mig när jag i stort sett plockar på mig halva avdelningen på städområdet. Nu har frysen börjat fyllas sakta men säkert. Dock ska mer inhandlas idag eftersom vi upptäckte att vi bara fyllde en tredjedel av frysen och så kan det ju inte vara. Är lite mysigt att ha familjen på besök:). Trots att det bara är mamma som sover här men vad gör det, tjejweekend. Igår var jag uppe på tok för länge, klockan kvart i fyra är inte en lämplig tid att lägga ifrån sig datorn på. Men det är väl så det blir när man har bättre saker för sig, typ msn. Som på något sätt alltid lyckas bli prioriterad när det står mellan det och sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0