mammas dag!

idag är det ingen vanlig dag, för idag är det mamas födelsedag!!! grattis madre!! joda jag har nyss nafsat upp det senaste från galaxybåten och vad som händer där:D åhhh kommer ni ihåg studentkryssningen som var på galaxy, helvetesjävlar vilken fest det var!!!!!!man är ju fortfarande snurrig:P

iaf så ska anna och jag kila iväg och köa pizza ikv, längtan är stor vill jag lova!

gårdagen, vad ska man säga. ni får lista ut det själva, men jag lovar er, det är aldrig tråkigt i kalmar!:D

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Madre

Hej min lilla/stora Jessica.

Kul att du uppvaktar mig även här!

Tulpanbuketten är så fin, så fin!

Å så ringde du dessutom på femfemmans födelsedag ..

det känns verkligen att du tycker om din madre.

Jag saknar dig här hemma i Vässan.

Puss å kram från morsan/madre/mor/mamma

2010-02-01 @ 20:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0