Ljuva söndag

Då har man nyss kommit hem ifrån Mannen, som så gulligt låg och sussade i sin säng. Så jag fick försiktigt smyga ut så att hon inte skulle vakna, fast jag kan ha råkat misslyckas lite med det det... Däremot har hon inte varit att leka med inatt. Nej det var inte någon mysig kram eller gos man fick när man sov bredvid henne. Istället fick jag ett slag i ansiktet, ja på riktigt. Sedan tog Jessica upp typ jättemycket av sängen så jag fick knappt plats, så ett tag höll jag mig krampaktigt fast i hennes arm för att inte ramla ur. Men efter lite puffningar så flyttade hon sig typ fem centimeter in. Ganska precis så mycket jag behövde för att inte vara livrädd för att ramla ur. Men de positiva sakerna var att det blev varmt, jag hade en egen kudde och ett eget täcke och hon snarkade inte! Tummen upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0