Kär

Frugan är nog lite småkär. Joda. Så pass kär att en förlovning nu sitter på sin plats och en ring pryder mitt finger. Så från och med nu så är man inte ute på köttmarknaden då, eller ja enligt mannen. Men äsch jag tror inte vi är så traditionella på det där med regler! ;D.

Gårdagen igår, goda drinkar, trevligt sällskap och mycket dans. Underbart. Vad var gårdagens tabbe då? Tro't eller ej, men inget! :O Hur kan detta hända? Eller justja, Jessica nya smeknamn är Pippi eftersom jag gjorde pippiflätor på henne häromdagen när vi pluggade, hennes favoritdjur/apa är ju faktiskt Herr Nilsson Vem ville itne ha en Herr Nilsson när man var liten liksom!

Puss!

Kommentarer
Postat av: v-power

men va???????



(jag hade också en herr nilsson apa när jag var liten. och lilla gubben)

2010-01-27 @ 18:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0