hos hudik:D

heeejhallå:D haha igår var det premiärutgång för mina flickor och mig för denna säsong, nää termin:D skojskojskoj.  även fredrik och marcus var med:D vi började med att hämta pizza som vi mumsade i med god aptit:D sen spelade vi spel, galna spel och drack maassa gott:D haha redan vid åtta var vi rätt sköna:P men så är det i kalmar:D 

jag hade även turen att ha nattsällskap, det var kära hudik som tog halva min säng:D så imorse när vi äntligen vaknade bestämde hon sig för att följa med mig och anna till ikea där det blev shopping. även ett element till mitt rumm in skaffades:D på ikea blev det galgar och blommor och varmatofflor:D s

efter det väntade vi på bussen i typ 40min, åkte hem och städade...vi kände för lite lyx och tog taxin till norrliden, hudik bor där:D så här är vi nu, jag och hudik:D hon har lärt mig att laga mat:D min första kurs:D jag väntar även med spänning på min andr kurs från fredrik så jag kan laga köttfärssås:D  jaja nu är maten klar, bäst att äta innan frugan och karin anländer så det inte tar slut..hahasen blire det girlpower så det bara skriker om det. hudik har ett tjejspel:P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0