fever fever leave my heart alone

godmorgon sunshines!
en ny dag idag, men min kropp och mitt huvud vill inte samarbeta med mig idag heller. blir till att knapra ibumetin idag med. skönt med beber när det är tentavecka:P dagnen ska spemderas emed kalkyleringsböckerna, bläää. tur att anna också har prov på fredag, för nu kan vi hålla koll på varandra så attr vi pluggar och INTE råkat smita in på fb:P lätt hänt annars kan jag lova:P  men nu kanske ni undrar hur jag kunde slinka in här då, jo seganna står i duschen så jag väntar på att hon ska bli klar så vi kan mumsa frulle snart:D jag har inhandlat bananer till min gröt nu, så nu kommer det bli mycket sötare och godare:D

annars väntar både anna och jag med stor spänning på att jag ska få mitt placeringsmejl till tentan på fredag så vi vet vilken tid vi skriver:D det är nämligen aå att anna skriver mellan åtta och tolv och det borde vi med göra, men man vet aldrig. iaf så är vi så iviriga att se det för vi vill boka våra biljetter till karlshamn!!!! wohooow nu äre inte långt kvar:D:D:D:D men skulle det bajsa sig och vi skriver mellan två och sex, blir inte avfärden förrän lördag, blää

nä nu måste jag gå och se vad hob håler hus, hon kanske har halkat i duschen, man vet aldrig med anna!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0