en helt vanlig söndag i min nya värld

gårdagen var skoj! det började med tenta för oss allihopa, sen blev det den obligatoriska tentalunchen, mums:D film och sen partyparty!!!! förfesten ägde rum hos korridorsgrannen, mycket trevligt:D sen styrde i klackarna mot kåren för första gången i år! jag fick till och med på anna min stövlar med klack, så nu kan ju bara se hur partyparty det var:P

iaf, här sitter jag nu i annas rum och funderar på om jag ska dammsuga förs eller betala räkningarna först, svårt. väcktes klockan tio väcktes jag av att madre ringde. rätt tjurigt morrade jag fram att jag sov(förlåt madre), men duktig dotter som jag är så ringde jag sälvklar upp senare:D

dagen planer, hmm dammsuga, betala räkningar och så är det min ur att städa toaletten, usch. men sen mina kära damer och herrar styr vi hem mot d-dave. spelvkäll står på schemat:D hehe han ska få stryk i guitar hero! även pizza ska malas ner i magen och en film ska ses men frugan och pojkarna:D åh söndagar är mys:D

förresten, jag ser att tvättis är ledig, dags att tvätta tro jag. mina strumpor är slut:P jaja

ciao!

Kommentarer
Postat av: d-dave

Aj du jessica lindström... vem spöade vem?



/rockstar-d

2010-01-24 @ 23:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0