en helt vanlig dag på äventyrsbadet!

idag är ingen vanlig dag för det är ritas födelsedag hurra hurra hurra!!!! ringde ritis imorse och sjöng med min ljuva stämma! jag vet, det är många som vill höra den, men tyvärr, bara VIP! iaf bestämde vi att vi skulle gå till bade och bada:D sat och gjort:D klockan ett tr'ffades vi, vi värmde upp med solning och sen gav vi oss på badet:D och där har dom en vattenkana!!! gisa vilka som sprang upp och åkte ner typ hundra gånger????  självklart var det vi:D och nu är det så här försåt ni, att de har en klocka som de tar tid med så man ser vem som pker fortast! rekordtiden stod på 9.20 nar vi kom, men JAG slog den såklart!!!! hurra för mig!!! så den nya rekordtiden är 8.69:DDDDDDDDD ritis var inte långt efter!!!! de var tre killar på badhuset också som var intreserade av att slå min tid, men icke! alldeles för söliga, haha de fick nåt i til med 10sek, fjollor säger jag bara!!! joda, kalla mig för ny rekordsinnehavare av vattenkanan på kalmars äventyrsbad!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0