direkt från bibblan

här sitter vi nu, d-dave och jag. eller han vill nog bli kallad rockstardave, han brukar blia kallad så säger han. jag tror nog mer att det är han som VILL bli kallad så. men u vet d-dave, så krävs det lite mer talang! att tro att man vinner rättvist om du har suttit hela veckan inna noch tränas och sen är van sendan tidigare är fel, felfel. nää du d-dave, jag tar ditt x-box, dunkar i en vecka och skaffar mig mina egna favvorlåtar, sen kan vi sen vem som spöar vem! rättvist ska det vara:D

föreläsning imorse, nu äre bibblanhäng. frugan har dragit på möte, haha hon är störd! imorrn ska vi till malkers, eller jag ska till malkers för att kolla in ders traning. Det är nämligen så att på fredag efter vi har haft vattenkanerace(jag vinner, d-dave förlorar) så är det stripaerobic, vi måste få in rätt känsla till helgen:D

jaja mer plugg!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: rock-D

trooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigt!

2010-01-26 @ 13:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0