crazy for you baby

joda vi lever! the gang hänger på högskolebibblan nu förtiden. men ibland måste d-dave och jag avvika för att gå på föreläsningar, men vi är alltid lika varmt välkommnade tillbaka av frugan, john och biqila. även på bibblan är vi uppdelade, frugan, john och biqila sitter med älskade(not) bakka och studerar, medans d-dave och jag sitter som två einstein och konterar som aldrig förr!:D men nu ska ni inte underskatta oss, för på rasterna slår vi ihop oss och är rätt sköna:P så ni bara vet är det tentadags för oss coolingar på lördag, så ni vet vad som väntar på lördag kväll, just precis, vin och klackarna i taket!!!!!!!!!!!!!

annars så ska the gang gå på olerys eller hur det nu stavas imorrn. buftfé står på menyn och det enda man behöver betala är för drickan, pax för cola!!!!! fast sprite var länge sen, hmmmmm svårt det där.

sen blire sista rycket imorrn inför tentan, denna gång SKA vi sätta den, allihopa! fan den som tabbar sig! känn ingen press d-dave:P

iaf på söndag är det en stor dag, joda då förstår ni ska vi invardera d-daves hus för en spelkväll. fifa och sånt där, men det finns gh. hehe gissa vem som kommer vinna:D:D:D::D hehehehehehehe! och sen kom jag på bästa idén någonsin, vi beställer pizza, mums:D joda livet leker vill jag lova:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0