BERLIN DEL I

yo bitches, i´m back!! lovade er ett fint inlägg, men jag vet absolut inte hur jag ska kunna få ner de här tre underbara dagarna och nätterna på ord utan att missa typ hälften, men jag ska försöka.

TORSDAG:
började skönt(not) genom att bege sg mot skavsta klockan tre med två supertaggade brudar vi namn sarae och carro. väl framme i berlin var det dags att hoppa på s-bahn in mot ostbanhof där vi skulle bo. några byten var det på vägen, vi skulle alltså hoppa av s-bhanen. och jaa det började bra med att vi missade avgången, och fick snällt sitta kvar när tåget började åka tillbaka mot flygplatsen..haha efter mkt om och men befann vi oss tillslut i ostbanhof, nu gällde det att hitta till vårat hostel, som jag för övrigt rekomenderar starkt, aohostel. av saraes snälla lillebror gurra hade vi fått en fin vägbeskrivning om hur vi skulle gå, det var inte alls långt så det skulle nog inte vara någon fara tänkte vi. sen hade vi även en fin bägbeskrivning som vi fått från hostlet om hur man tar sig från station till hostlet, men vrf upptäcka den innan man är framme:P det ela slutade såklart med att vi gick ut från helt fel sida av stationen  och vandrade iväg åt helt fel håll. efter att ha pölsat i sisådär en timma tycker vi det verkar lite skumt, det skulle ju bara vara ca fem minuter därifrån:P sägt och gjort,  signalerna gick fram i hökåsen i västerås i gurras telefon för att fråga hur fan v har kunnat missa hostlet så hårt!!!!  gurra the man förstod genast att vi hade gått åt fel håll, så vi kunde äntligen vända och gå tillbaka. då upptäckte vi även de fina vägskyltarna längst vägen som hostlet satt upp, men vem behöver dem...

väl framme på hostlet var det folk överallt. det var ett ungdomshostel så det kryllade av ungdomar som fått samma galna idé attt fira nyår i berlin:D men vi fick vårat rum iallafall utan problem. sen min damer och herrar var det dags att bege sig tillbaka mot stationen för att inta lidl och alkoholhyllorna, hehe. det gick som en dans och vi gick tillbaka för attdumpa skiten och sen bege oss till berlinmuren och titta runt. sen blev det time att börja göra sig iording för kvällen och natten, men eftersom vi redan är så jävla snyga gick det ju rätt fort, eller? iaf donken skulle bli en perfekt "resturang" för våran nyårsmiddag:P sen blev det fest som aldrig förr. när klockan började närma sig halv elva begav vi oss mot det stora torget i stan, som för närvarande hade ca en miljon besökare som ville göra samma sak som oss: få den häftigaste nyårsupplevelsen någonsin! det var så sjukt!!!!! försök föreställa er, fast jag vet, det går inte om man inte har upplevt det tyvärr.

efter några galna timmar där började vi bege oss mot nattklubben kulturbeaur, eller hur det nu stavas:P 16 dansgolv, 31 djs, behöver jag säga mer? vilken natt, vilken underbar natt!!! resten behållervi för oss själva:P strax efter åtta tror jag vi ramlade in i vårat rum för att få några timmars sömn innan nästa äventyr skulle ta fart!

jahapp som nu redan nu borde förstå är jag inte riktigt fit for fight nu, så  idag får det räcka men nyårsafton. jag vet, jag vet, ni kan inte hålla er, men nni måste! men jag lovar att ni kommer inte bli besvikna på fredagen!!!

TO BE CONTINUED!

Nu: sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0