Baby you could have whatever you like

joda, imorse var d-dave och jag riktigt finurliga! efter att frugan och co har spenderat mer än två veckor i samma rum på bibblan(!), så tänkte vi vara lite roliga:P så igår när vi traskade hem från bibblan bestämde vi oss för att ses klockan halv nio. det betydde att vi skulle hinna före och sno deras rum, hehehehehehe. jaa ibland är vi roliga!

iaf, även denna dag har spenderats på bibblan. börjar bli hemtrevligt:D fick även ett samtal från fjollan i fjollträsk:P joda, renar kunde man inte se skymten av, nää alla fjollor tror väl att man kan rida på renen. men som vi alla vet går det inte, för då tror han att man är en djärv!!!! hemska tanke!

ph ikv, DRAMA!!!! kan knappt håla mig till måndag.  fast jag har väl inte så mycket val. hmm införskaffade mig ett träningskort idag på malkars, skoj. så på torsdag efter mitt seminarium ska frugan och jag iviga det med ett pass, host träningsverk!

imorrn väntar ännu en dag på bibblan så det är ingen kontakt med oss förrän senare, men först ska jag avnjuta natten men att skriva engelska, jag vet, ibland kan ni inte motstå att byta liv med mig!

NU: SEMINARIUMPLUGG

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0