vilken underbar dag det är!

CSN kommer, alla studenter jublar!!!!!! räkningarna betalas, vart tog CSN vägen? studentekonomin är inget rikemansliv vill jag lova, eller ja int på pengar iaf. men desstå rikare på livets glada stunder, en stor konkurrent för livets roligaste tid!

inatt hade vi som sagt sportnatt, men jag vilade mest ögonen.. och frugan snarkade HÖGT, hehe. strax beger sig frugan mot hansa city för att möte upp biqi, d-dave och mig. pizzabuffén på ikea ska ätas upp:D sen ska det shopas åt d-dave, kan hända att något följer med mig hem också:D

nähää lite super mario innan shoppingen så är pricken över i fixat:D

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Biqi

"Kan hända att något följer med mig också"



KAN var ordet va? Jag definiera KAN tack!

2010-02-26 @ 01:06:12
Postat av: Sara

CSN=Fyfan va man va kung på nationen i tordags ;)

2010-02-28 @ 18:48:27
URL: http://waukesha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0