var är lillmattes bebisar?

vad händer med maxi? eller vad hände med farmisarna? helt borta, tanterna tittade på oss som om vi vore dumma i huvudet när vi frågade efter dem! joda frugan och jag var nämligen och shoppade idag på maxi:D jag tänkte att jag skulle variera mig och köpa farmisar ist för kötbullar, men icke så euroshoppersköttbullar fick följa med hem, igen.

sen så hade de extrapris på vaniljhjärta, ynka sju kr ville de ha av oss. inte tror ni väl att frugan och jag kunde motstå det? nä just det. vi mumsade glatt utanför maxi efter shoppingen:D vi drog även en sväng förbi korvkiosken för att se om vi kunde köpa frenchhotdog, men det kunde vi glömma. det var stängt, även cafét och resturangen. småstäder!

åhh vill man inte bara gosa sönder med dessa underbara varelser? party och sessan är de bästa dunbollarna som finns i hela världen:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0