en kväll på slottet, juli och i sthlm!

lördagen på slottet var trevligt, inte mer än det. Däremot höjdes kvällen när vi kom till kåren. Slottet bestod av mingel, plockmat, och underhållning från icapaul. Sen när det var dags att gå till danshallen kändes det som vi gick på högstadiet igen, ni vet när alla sitter på stolar längst väggen. så jag och hudik bestämde oss för att knalla hem och dricka vin och snacka skit:D på kåren bjöds det på liveband, shottar, dans, öl , mer dans, mer shottar:Dhudik, heta och jag såg nog rätt coola ut, haha NOT:P

Här är iaf innan slottet



Igår, söndags, var det en riktig tråkdag. Städa, tvätta och slänga skräp, usch. hemlängtan kommer också med jämna mellanrum, men nu är det inte kul längre. nu vill jag hem! Jag saknar mitt gammla liv, elller jag skulle vilja ha tillbaka en del av det iaf. Jag saknar dig kerstin, min bästa bästis!




Självklart saknar jag min fru också, men så tur är kommer hem hem ikv:D



Ser jag inte ut som världens lyckligaste man... eller mest besvärad kanske:P

Jaja nu måste plugget fortsätta..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0