valentine´s day

det är ingen vanliga dag, idag är det alla <3dag, hurra hurra hurra! mmm undra vad som händer idag?

igår hänge vi som sagt på bibblan ett tag, sen drog vi till d-dave och spelade lite. vidare till victoria för mat och sen hem till mig. väl framme hos mig hinner vi precis klä av oss innan vi måste klä på oss igen, en gratistårta väntar på ica södercentrum:D tidsoptimister som vi är så missar vi alla bidragen på melodifestivalen, men vad gör det om hundra år! vi hade roligare med snökriget iaf, eller hur snö-dave:P hehe d-dave fick sig en liten putt av john och biqi så han rullade fint några varv i snön, haha det var kul att se:D

väl hemma tittade vi klart på melodifestivalen och sen på OS. blev lite yatzy och kuddkrig. Även kryssningen bokades, 7-9mars är det som gäller:D Av erfarenhet från en tidigare studentkryssning vill man inte missa en sekund av detta, allt kan hända, närsomhelst, varsomhelst...

Uppdrag skrevs det flitigt på under kvällen. När frugan ÄNTLIGEN blev klar var det dragning som gällde. Mitt första uppdrag består av att göra high-five med ALLA jag hälsar eller pratar med. Uppdraget för andra kvällen är att jag ska springa i korridoren i bara underkläder. det kommer inte utföras förren när alla på båten har däckat vill jag lova:P

det sköna med allt detta är att d-dave drog BÅDA mina lappar, haha han har det inte lätt:P men från och med nu känner ni honom som tampongmannen. första kvällen ska han nämligen springa runt med en tampong bak på skon...d-dave kommer bli poppis bland tjejer...NOT! haha jaja nu måste jag ta tag i alla<3dag!

ha det riktigt myspys nu, singlar som osinglar! det ska iaf jag och frugan ha, som man har jag tagit kommandot för den här dagen, och jag, frugan kommer inte bli besviken!

PUSS PÅ ER ALLA FRÅN OSS I KALMAR<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0