vad hände med allt?

tittade nyss igenom alla klänningar för att se vilken som passar bäst till på lördag, den turkosa klänningen och min studentklänning fick mig att börja tänka tillbaka. jag kommer så väl ihåg när vi vann uf i v-ås och det slog mig och carro att vi skulle få gå på galamiddag i sthlm på sm. herregud vilket kaos det blev när rätt klänning skulle inköpas! sen när jag klickade runt på stylebystars och såg den turkosa skönheten, visste jag att det var den klänningen jag skulle bära när vi gick upp och hämtade förstapriset, och nog blev det så! det känns som det var igår de ropade upp catcher uf!

studentklänningen då, ja den har fått mig nervös många gånger! även denna skönhet lyckades jag hitta på stylebystars, men vad hände med leveransen? en vecka innan studenten damp den ner i brevlådan! tack och lov att den satt bra, vad f.a skulle jag gjort annars?  studentdagen, vilken dag, det går inte att förklara! den kunder inte ha blivit bättre, har man den skönaste klassen så har man! vad var vi inte bäst på liksom? och att vara en av dem som fick stipendium satt inte helt fel! senast jag hade den klänningen var på julfesten med nuvarande klassen. har det redan gått så lång tid att man har hunnit använda den två gånger? vad händer med tiden? den går så sjukt fort?

det känns som jag nyss fyllde arton och sätt på feb lektionen och konterade medans vi planerade min första utgång. nu ska jag helt plötsligt få gå på systemet istället!!!! vad hände? saker som började och saker som tog slut, som man trodde skulle hålla föralltid. vad gör jag nu, bara åtta månader senare? hmgör man rätt? hur vet man det? när vet man det? hur ska det kännas?

kalmar är helt underbart, och jag har utan tvekan haft bland de åtta roligaste månaderna i mitt liv! så mky saker man har gjort, man itne trodde man skulle göra! man har träffat helt underbara människor, en del känns det som man har kännt hela sitt liv. jag har fått en ny halva också, inte vet jag hur jag kunde leva mina nitton första år utan dig, haha vem tog hand om klantjessica då frugan?:P

men allt har ett pris, man vill inte att det ska hända med det händer. ja just nu längtar jag bara hem till v-ås, då skulle jag kunna krypa upp i mammas famn och bli kliad på ryggen , gosa med kissi som spinner på, jävlas med fjollan från fjollträsk och bara ha helt underbart kul med kerstin som bara vi kan<3

fuck, jag har hemlängtan!!!!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0