underbara vecka

ny månad, ny vecka, ny dag, vad kan hindra oss nu? nada, just det. idag släpps biljetterna till studenternasdag som äger rum på lördag. eftesom det det bara är hudik och jag som kommer befinna oss här i kalmar pålördag, är det vi som ska kämpa för våta biljetter idag. det finns tre sorter, en luncbuffé, en bankett på corehouse på kvällen och ett cocktailparty på slottet: hudik och jag ska försöka få tag på slottetbiljetter, jag menar vad är väl en bal på lottet? alldeles alldeles underbart!!!!!! wohoow nu åker finklänningen på:D senare på kvällen slår vi klackarna i taket på kåren som aldrig förr!

idag ska jag inviga mitt träningskort, b-pump står på schemat! skoj? ja! träningsverk? JA! tur att det inte är ngn föreläsning imorrn så jag bara behöver släpa migg de fjuttiga metrarna till bibblan.

halv ett är det dags för föreläsning till tre, sen intar vi bibblan för att fullfullja dagens plugg, sen fårt jag träffa min kära hudik!!!!! jippi!!!!:D:D:D

NU: PLUGG

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Hudik

Yeeii! du, du har inte lust å tjacka nå food efter vi hämtat biljettterna? :D

2010-02-01 @ 12:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0