trevliga måndag

igår gjorde vi en impulsgrej, hudik och jag. efter att ha varit och hämtat våran biljett till slottet, så drog vi en donk och sen blev det träning för mig. men medans jag satt och väntade på att passet skulle börja så bestämde hudik, fredrik och jag oss för att gå på bio direkt efter. det blev snabba cash. joda så direkt efter träningen sprang jag ner till bio i mina träningsklader som nog inte luktade så gott...när vi väl hade satt oss frågade fredrik och det inte var varmt att sitta med jacka på, klart det är, men skulle jag ta av mig den skulle jag nog inte haft ngt sällskap kvar!

filmen var bra, men rå. jag klarar inte av folk som slåss sådär. hudik tycker jag är konstig som inte bryr sig om skräckisar men inte gillar slåssfilmer! må så var må så vara.

idag ska blire grupparbete som gäller, bläääää. aja det måste göras. men ikv ska jag testa på ett nytt träningspass:D ja inte vet jag hur det ska gå med denna träningsverk jag har från igår, puh!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0