shake shake shake

godmorgon godmorgon:D hur mår ni idag? det är trots allt fredag! wohoow:D sj har jag varit uppe sen sju och diskat allt mitt porslin..det blev en hög här inne när avloppet pajade. om sisådär femtio minuter ska jag befinna mig hos frissa, ÄNTLIGEN! hoppas hårpalatset är bättre än frank, för såhär kan jag inte se ut, usch1 efter det styr d-dave och jag kosan mot maxi för att inhandla kvällens middag:D efter det drar vi alla på innebandy, mycket trevligt:D men först ska det såklart avverkas några timmar i skolan, bl.a ska vi få feedback på vårat förra arbete och så blir det skrivning av det nya, bläää.

men idag är det också den dagen när jag ska gå på stripaerobic!! nu ni ska jag vicka på höfterna som aldrig förr och ge stolen en lapdance som den sent kommer glömma:D skoj ska det bli!

men nu måste jag bnörja klä mig så jag hinner i tid:D

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0