mmmm saft!

ny dagn och nya tag:) dagen består av plugg på bibblan, föreläsning på bbs öch tillbaka till bibblan igen. klockan fem kommer det en tjej som säljer ansiktsprodukter till våran korridor:D det blir trevligt och skoj:D tydligen ska vi få göra nåt i ansiktet och på händerna:D skööööön! senare blir det träning, yes:D

kalmarhem har äntligen hittat hit, hoppas det får ngn ordning på avloppet, men det får de nog inte. De brukar inte få ordning på saker:P

jaja vi hörs!

Förresten, gissa vad jag har med mig för dricka till lunchen idag, jo saft!!!!!1 igår så fyndade jag och frugan saft på maxi:D man fick en flaska för 5kr!!!!! jag slog på och köpte två flaskor:D så nu ska jag ha saftkalas:D

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0