finlödag

ja igår blev det filmkväll mebiqi och d-dave här i mitt rum:D mycket trevligt:D det blev först en skräckis, sen solsidan på fyran och sist en komedi, men då var det dags för mig att vila ögonen ett tag:D

biqi och robert fann varandra väldigt fort. de vlev så goda vänner att robert ville följa biqi hem och sova. Klart robert får det, han är en stor björn nu, han har gjort det förr:P så jag klädder honom med min fina mockajacka så kan inte skulle frysa.

idag står öite plugg på schemat. sen ska hudik och jag äta  någonstans, sugna på kinamat:D  sen blir det cocktailparty på slottet, det ser vi fram emot:D så nu åker finklänningarna på vill jag lova:D vi avslutar med att slå klackarna i taket på kåren:D

ha en underbar dag alla fina läsare:D

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0