faller

våfflor till frukost är nog den godaste frukosten jag har ätit här nere i kalmar! mums! nu är det mycket som händer här nere i kalmarstad förresten. det är vadslagning mellan mig och d-dave, hockeyonsdag/natt, stdentkryssning, tjugoårskalas, pizzaturné i sommare mellan sthlm, lidköping, jönlöping och v-ås, halv åtta hos mig etc, som ni förstår så är det full fart hela tiden och jag älskar det!

dagen ska spemderas på bibblan, sen ikv blir det spinning och yoga för hela slanten, skojskoj!

på torsdag blir bär det av ut till ikea för pizzabuffé och shopping till d-dave, det ska bli kul. veckan avsluas medfest med brudarna:D åhhhhhhh.

jaja måste ta tag i mitt liv!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0