8 Februari

Andra födelsedagen i familjen är idag. I min familj så fyller 5/6 år inom loppet av 8 veckor.

28 Jan - Pappa
08 Feb - Lillebror 2
19 Feb - Lillebror 3
11 Mar - JAG TJUGO ÅR!!!
25 Mar - Mamma

Sedan fyller mormor år veckan efter. Detta innebär att vi käkar tårta med familjen cirka 8 gånger. Sedan har det ju alltid var x antal kompisar som fyller år och diverse kalas för vänner. Därför är det inte konstigt om jag under dessa veckor lyckas med att käka tårta femton gånger. Som faktiskt brukar hända! :P :O. Något säger mig att detta inte kommer att hända igen... Men aja inte ska vi vara bittra för det.

Om två timmar är det resa tillbaka till K-town. I väskan är GH och subway snart nedpackat och jag är redo på mindre snö men mycket mer blåsväder. Nej nu ropar family att det är tårtatime, det gäller väl att passa på om vi säger så! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0