you give love a bad name

iallafall så ska jag söka amsterdam till utlandsstudier:D nice! vad ska man säga, borde ta hand om tvätten, men vem orkar det när man kan sitta här och skriva istället:P eller sitta och dagdrömma, eller räkna ner timmarna till kerstin kommer? nä tvätten är INTE prioriterad kan jag lova.

hmm jag vet en sak jag önskar mig i julklapp, pengar på icakortet:P det finns inge tråkigare att lägga pengarna på än mat, säg att man handar för 200 kr varje vecka, det blir 800kr i månaden, vilket ger mig 40 shots på kåren, eller 26 drinkar eller 36 öl. Det är tycker jag är mer värt iallafall:D nää nu ska jag tänka på figuren och moffla chips!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Amsterdam! Det ligger ju i Holland. Dina föräldrars hemland nummer två under tre år. Jag kan lära dig holländska.

Groeten van jouw moeder.

2009-10-27 @ 11:51:12
Postat av: Veronica

Jag älskar Amsterdam!!! Bra val!!! :D

2009-10-27 @ 23:11:04
URL: http://emmaelectra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0