Yo!

Joda, har nyss avslutat ett samtal med Kerstin. Det är en förnuftig flicka som går och lägger sig när man ska upp tidigt. Den diciplinen har inte ritkigt jag på mig själv, så mamam kan du bbörja ringa varje kväll oc säga åt mig att jag måste gå och lägga mig?

Iallafall så har vi bestämt lite grejer tills hon kommer, och det är bara två veckor kvar nu:D:D:D:D ojojoj va skoj det ska bli!  Reglerna är enkla, vi ska göra som vi gjorde förr om åren, alltså dricka oss fulla på vodka. Tyvärr kan det inte bli precis som förut, alltså ingen turkvodka, så vi får nöja oss med sysetmet...jaja det ska väl funka det också:P Jag har iallafall lovat att köpa hem pan pizza till nattmat och kerstin lovade att ta med sig en hemlig ingridiens som vi ska laga mat av:D

Appropå mat så kommer farmor och farfar och bella ner hit på söndag, det ska bli skoj:D Men det finfina i kråksången är att mamma har lovat att skicka med lasagne ocg hennes gudomliga sallad, shit det blir snart blött på tangentbordet! Mums för riktig mat för en gångs skull.

Hmm egentligen borde jag öppna kotlerboken nu och plugga lite, men det ligger en rykande färsk vr tidning här som inte är utläst än, ajaa nöje går före plugg:P jag menar vad f-n är plugg?

Bara för att vara på den säkra sidan så man sover gott inatt tänker jag sätta på sweet dreams med beyonce så jag inte riskerar att drömma konstiga mardrömmar som frugan där man blir jagad av Taylor, weber och olle! jag menar, de är ju inga sexy bitches precis....

jaja imorrn äre iallafall plugg nio till tolv, föreläsning tolv till tre sen pluggtill fem. Sen mina damer och herrar ska jag släcka törsten på pubens kunder hela kvällen! Om det inte är nog med det nså äre ESS IS MORE kväll så jag får bara den fina lila tröjan! YEEEEEEEEEEEEEEEE

see ya


Kommentarer
Postat av: Karin

Hallå mina töser! :) Jag tänkte bara höra vad ni gjorde runt den 6/11. Skriver här o frågar men kommer att konfrontera er face-to-face senare ikväll på puben. Tänkte höra om ni ska med ner till Skåne då? :)

2009-10-14 @ 15:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0