@ V´s place

Godmorgon allihopa!

Denna underbara insdag ska spenderas hemma hos frugan nupå förmiddagen, sen vid tre invarderar vi bbs igen.. puhh allt pluggande är rätt jobbigt, men kul iallafall:D

Jaja igår fick vi reda på beskedet som vi redan visste om, omprov. Men vad gör det om hundra år? Nää det betyder att november kommer bli en sjujäklaplugg måna, joda. Men det ska väl frugan och jag klara av, vi är ju ett team! Förresten så har vi ungefär hela klassen med oss i samma sits också:D

jahaa nähäää nyss vaknat, duschat och försökt väcka frugan genom att skaka henne, men hon är som en cementkump på morgonen och vägrar vakna. jaja jag får  väl sätta fram lite frukost åt henneså kanske hon blir pigg, och skulle inte det hjälpa så tar jag fram kotlerboken ochdå mina damer och herrar vill jag lova att det blir fart i henne:P nää nu börjar hon snarka också...:P

Seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0