Skoproblem:(

Mina nya skor från h&m har ställt till med problem. Jag har suktat efter dem i typ en månad. Kanske längre? Sedan tog jag äntligen tag i saken och beställde dem. Men nu när jag hämtade ut dem så uppstod ett major problem! De är alldeles lagom på längen, däremot är de alldeles på tok för breda vid hälen. Alltså jag fattar inte? Varför har de gjort skorna så breda vid sidan av hälen?! Stört. Så nu måste jag komma på en lösning på problemet eller skicka in mina sötnosar... BLÄ! Mannen trösta mig!

en sorgsen frugan:'(

Kommentarer
Postat av: Angie

Ayee bro'z! Jag vill lägga in en länk till er på min blogg. Do I have your gangstah'permission or what?

2009-10-15 @ 17:06:22
URL: http://iqenmiljon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0