Shake shake shake, shake your booty!

Jag och mannen har nyss fixat en så kallad blogg. Det är lördag och vi är som vanligt peppad(vanligtvis för fest)! Så ikväll blir det utgång på kåren! Just nu känner jag mig väl inte allt för sjukt pepp men tro mig det kommer. Nu ska det bara sviras om till mer presentabla kläder, sminket ska kladdas och håret ska fixas. Maten ska tryckas ner i magen och sedan ska vinglasen skålas!

Det är middag hos skånebrudsen, förfesta och sedan ska vi kika fotbollsmatch...Fotboll är kanske inte min starkaste sida men aja! Kvällen kommer att bli hård eftersom K och Mannen ska jobba i baren. Bered er på en onykter fruga.


Puss på dig!

Förresten jag kommer dagligen uppdatera er om skvallret som J alltid fixar. Från rövtafsande av misstag och handduksspringande genom sin korridor framför de manliga grannarna. Till historier om tomatsoppor, sexy dansande och tampongsnack. Tro mig, ni vill inte missa det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0