puhh

jahaa här var man taggad att cykla iväg på jympa, men klockan fem över halv sju kommer jag på att jag inte har nån cykel! jädrans tänkte kag och kutade över till anna för att snö hennes, men då har hon punka!!varken fredrik eller daniel är hemma så deras cyklar kan jag inte heller ta. Det var nog ingen jympadag för mig idag tänkte jag och gick hurtigt ut för att gå i en timma. Rätt snabbt inser jag vilken idiotisk idé det var. Det är kallt, det blåser och är mörkt och jag har aldrig varit någon gå människa och kommer aldrig att bli! vad i herrans namn tänkte jag med?

aja efter 40min huttrande promenad är jag iallafall äntligen hemma, så nu kan jag äntligen ringa min syster och sen titta igenom gamla bilder från Sunny Beach. Det kom nämligen en Sunnylåt i ipoden så nu måste jag ge efter för min längtan:P

Låten som kom var ingen annan än denna!

http://www.youtube.com/watch?v=bn-ElncObmE

 Är det bara jag som drömmer mig tillbaka till den veckan, festa till sex på morgonen, börja vid tolv igen (okej för mig och kerstin var det så), haha förvånade att det var just oss:P alla galna saker som gjordes, vad hände inte är en lättare fråga:P




Kommentarer
Postat av: k

Du, ute och gå?! Du hatar ju det.. hjärnsläp..



Så man saknar sommaren! :):)

förresten kommer jag till er snart!!

2009-10-13 @ 20:55:39
Postat av: Sara

AJ"!! Jag saknar dig!!

2009-10-13 @ 23:23:35
URL: http://waukesha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0