Pluggpaus nr 6.

Pratade nyss med min käre mor. hon har lovat att skicka med lasagne till mig imorrn, mums! Hur som helst så frågade hon om hon skulle köpa matlådor och lägga bitarna i, och gratis matlådor tackar man inte nej till:P Tack madre! Sen gled samtalet in  på om jag ville hanågonting mer från affären, vilket jag också vill så jag ska smsa en lista. Sen tog det mindre än en minut att gå från matlådor genom p-stav pch slutligen har du kondomer nu när du är nere i kalmar??!!!! Efter att frugan nu har vattenbaddat min panna samt hållt mina ben högt uppe så jag får blod till huvudet är jag vaken igen:P

Mamma du behöver inte vara orolig, jag kan ta om mig och är alltid redo:P FUCK SAFE IS THE SHIT!!!!




jaja dags att återgå till marketing, ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg, kommentera min om du har tid :)

2009-10-17 @ 12:43:30
URL: http://ppffkk.blogg.se/
Postat av: angelica

haha, att dom aldrig kan sluta oroa sig :p

2009-10-17 @ 12:49:26
URL: http://angeliva.blogg.se/
Postat av: Morsan

Matlådorna är nu på väg till dig med din storasyster, farmor och farfar. Pizzasalladen likaså och de övriga matönskningarna som du skickade på sms samt lite överaskningar som du och Angelica kan njuta av i kväll och, om det räcker, i morgon kväll. Sköt om dig. Hälsa Vendela.

Pussar och kramizar från "Oroliga morsan"

2009-10-18 @ 12:01:43
URL: http://iqenmiljon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0