plastpåsen vs. papperskassen

Vad väljer ni! joda, där har vi dagens viktigaste fråga! de sista minutrarna av dagens föreläsning var jag så akut kissnödig!!!! frugan var ju inte speciellt töttande när hon skriver kiss på sitt finger och sätter under näsan och sen viskar kiss i mott öra... näää frugor..

annars samlar jag på mig vuxenpoäng nu, jag har ju beställt hem säkerhetsgrejer till mobilen, nycklar och plånken. Joda så nu ska papper fyllas i.

Ja ssen väntar inget mindre än att diska, jag har inget porsiln kvar, allt står i mitt rum odiskat...tanken på att återanvända tallrikarna innan jag diskar igen har faktiskt slagit mig...det är bra för miljön iaf:P

Joda den 28 november är det inget mindre än julmarknad på kalmar slott som är nåt utöver det vanliga så att säga! efter det ska jag faktiskt köpa min första julmust och klunka! Man kanske skulle pröva på att göra en julgrogg, joda det är ju en del fester här i december innan vi kommer hem till västerås.

nänä nu äre dags att gå och äta mat, funderar på en tallrik gröt, mums. sen blire f&s!

Så svara innan ni går härifrån om det är plastpåsen eller papperskassen som ligger er närmast om hjärtat!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0