peppande morgon!

Idag är det ingen vanlig dag ur två synpunkter. Förs fyller farmor 80 år , grattis till henne. Det andra är att om ca 10 minuter ska vi gå till deras hotell och äta frukost!!!! Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeh detta har jag kaddat för i en vecka, minst. Nu ska jag glömma allt vad som har med studentfrukost att göra för nu ska jag ha våfflor:D

Efter det så blire date på bibblan med frugan, kan knappt bärga mig tills jag får börja plugga igen!

Iallafall så kom de med två frysboxar med mat till mig igår, halleluljah jag behöver inte laga mat på typ hundra år nu:D

Nähää nu måste vi skynda iväg till hotellet innan alla andra äter upp all frukost, och det, det är ju faktist min uppgift!

NU: VÅGA VÄGRA STUDENTFRUKOST = MOT HOTELLET

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0