Maskerad

Me and J är peppen in för festveckan/helgen med Kresten/Kärran/Kristin/Kerstin,
nivet kärt barn har många namn! Efter lite shopping idag som min kära man Jessica stod för
så har vi nu en perfect utklädnad tills på lördag. Det kommer bli så sjukt bra verkligen!
Mitt hår kommer dock ta stryk, men det får man leva med. Det är väl så det ska va liksom:)!


Förresten jag och Jessica insåg idag att vi har umgåtts varje dag i typ 9veckor och 4 dagar.
Alltså varenda dag. Varenda eviga jävla dag och konstigt nog känns det inte alls konstigt.
Nej vi har inte slitit av håret av varandra (ännu?;)) haha.
Eller jag vet inte Jessica kanske vill halvdöda mig sen?
Vem vet?


Det vi kom fram till var i varje fall att det förmodligen kommer kännas konstigt när vi åker
hem vid Jul. För då kommer vi liksom inte träffas mellan den 22-26. Fyra långa dagar. Haha. Komiskt. Men om jag känner oss så kommer vi smsa med varandra hela tiden.
Det är konstigt det där :)

Puss på dig mannen!

Kommentarer
Postat av: Karin

Ey tänk på att jag BOR med Evelina ;) Det ni.

2009-10-31 @ 14:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0