heeeeeeeeeeeeeeeey

ja då var det dags igen att jobba, denna gång på puben! ojojoj va kul det ska bli:D Karin och jag är taggade till tusen!

Idag fick jag äntligen tillbaka min cykel, jag har varit utan den hela dagen idag så jag var tvungen att gå till skolan...Och som alla vet så är Kalmar=blåsstaden, så när frugan och jag skulle gå från bibblan till bbs var det nätt och jämt att vi kom fram!

Frugan och jag hade förresten gjort fina planer om fredagen, innan vi tänkte invadera skolan på fredagkväll skulle vi gå och sola här vid mig, men hör och häpna, det kostar 70riksdaler för ynka tjugo mintuter, aldrig i livet! nä blekfisar är vi allihopa!

nähää blev så otroligt sugen på min soppa som väntar så ska kila till köket och äta lite innan jobbet!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0