godmorgon godmorgon åh vilken härlig dag godmorgon godmorgon till dig

nyss vaknat hemma hos frugan, alltid lika mysigt:P inatt har jag faktist varit snäll säger hon, joda hon fick ha lite täcke och jag puttade inte på henne, hurra för mig:D morgonen kunde inte vara bättre heller, larz-kristerz var på tv och underhöll, vilken morgon vilken morgon!!! joda jag glad som aldrig förr hopppade upp ur sängen och gjorde frukost till min fru. Förresten är det min första och sista fru och och jag tänker då aldrig skilja mig, nä med dig har jag det bra frgan!:D

På schemat idag står först maxi, och jag ska handla mjölk och knäckrebröd. Frugan ska väl impulsshoppamat som vanligt:P sen ska vi coolingar hänga in da school, yeeeh! Inatt kom vi hem runt ett halv två så ni förstår säkert att vi är j*vligt sugna på skolan nu!

jaja nu ska frugans idol henrik fexeus komma på nyhetsmorgon, jag ska väl stötta henne igenom den känslossamma stunden, sen tar jag tag i skiten och dunkar på lil wayne med down! GODMORGON!

CIAOOooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0