en regning lördagseftermiddag

Joda, här sitter vi, frugan och jag. Eller ska jag vara ärlig ligger frugan i min famn och drömmer om en ny kompis:P
Igår tänkte vu ha lite kvalitetstid med varandra så vi köpte oss biobiljetter och gick på bio. Eftersom jag är mannen fick jag bestämma film och självklart blevdet flickansom lekte med elden. gentleman som jag är bjöd jag på attencarbonaraförst och ett glas vin. <under tiden vi avnjöt denna gourmemiddag på kvällskvisten spanade vi på min granne som hade dambesök, ohhhhh!

sådärja, var tvungen att ta en paus och ta en sked nutella, som numera är det bästa som finns (om man bortser från tomatsoppa såklart).

dagens bravader består av middag hemma hos hässleholm brudarna, även glada huddik, marre och emilie som kommer närvara. Nöje säger jag bara:P Aja iallafall så blir det fest för gånget ikväll (IGEN), men hör och häpna, Karin och jag ska INTE festa! joda ni läste rätt, vi ska istället inta andra sida baren! Yeeeeeeh ikväll ska jag och Karin jobba som bartenders för första gången!!!!! Aldrig har drinkar varit så goda och starka som ikväll!  Jag är taggad till tusen!

jaja nu ska vivara borta om 35 minuter, så jag har väl inget annat val än att sätta på sexy bitch och låta stämmning, moves och fingerfärdighet infinna sig!

NU KÖR VI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Glada Hudik!!

glöm fan inte vinet nu då! hudik är törstig!

2009-10-10 @ 16:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0