drinkar Vs. rapport?

ey fuck, vad händer med diciplinen när man inte har nån tid att passa? klockan ringde sju första gången, nu är hon kvart i nio och vi har nyss vaknat, elelr jag iallafall, frugan ligger som vanöigt kvar och segar sig:P

Denna dag bjuder på skrivandet av företagsrapporten. Vår kära lärare bärtfors, hehe, säger att alla grupper brukar på u första gången de lämnar. så varför anstränga sig om man måste göra om? Funderar starkt på att föreslå att kan vi lika gärna skriva våra namn och recepten på våa favoritdrinkar istället för att skriva en rapport, det ska ju ändå göras om, men jag tror inte frugan går med på det:P

sen blire friskis iallafall, skojskoj. idag äe det roligaste passet på hela veckn:D och frugan dissar.....vad tycker vi om det?

Asså jag tiggde till mig massage igår från frugan, men hon ska ju alltid trycka där det gör ont, jag vill ju hellre ha där det inte gör ont så det blir skönt. men nä då, det går som inte att få henne att ändra sig om hon har börjat trycka, då är det bara grina. Iallafall så gjorde sjusatans ont igår och nu sitter jag här, stel som en pinnen och kan knappt vrida huvudet, frugor... nää nu måste jag sticka iväg och kissa, jag dööööööööööööör snart!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0