dags att gå in i pluggdimman (tentavecka)

då tar vi återigen steget in i tentaveckan! efter solningen och spinningen idag packar jag min väska och flyttar hem till frugan över helgen, eller ja det blir väl i en vecka nu förutom när besöket är här söndag till tisadg. Vi kommer sen flytta över frugans kyl till bbs och då kommer vi plugga och bo:Djoda jag har tagit upp bullar och frugan sak baka kladdkaka till ikväll! ikväll kommer vi även ha pluggsällskap av två herrar från våran klass som är sugna på att ata kladdis i pausen:D

hämtade up mitt paket från madre idag, även ett par sammetsleggings från åhlens fick följa med hem:D Nu tänker jag inte gå på stan förrän du kommer kerstin:D nää nu måste jag fundera på om min matlådor håller för soppa. uppdatering direkt från bbs kommer så fort vi har pluggpaus den här veckan!
 pluggdimman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0