Dagens D-Dave!

Detta inlägg är inget vanligt inlägg, nää detta handlar om våran klasskompis D-Dave.
Idag, eller ikväll mitt under en pluggpaus kläckte han ur sig att en graviditet vara i åtta månader!
Såhär gick det till:

Det började med diskussion om att adpotion skulle leda till barnbidrag = mer pengar!
D-Dave kolla snabbt igenom adoptionssidor för ett möjlig kid!
En sida lovade en leveranstid på ca 48 timmar, vilket jag, mannen, tycker att bättre service än Style By Stars! (frugan intygar).

D-Dave konstaterade att det fanns ännu en anledning att beställa ett kid från denna sida, eftersom leveranstiden på 48 timmar är snabbare än graviditetstiden på 8 månader....

Därför dedikerar jag denna dagens Jessica till D-Dave! Grattis!

/ Mannen (som även gästbloggar på dagens Jessica eftersom ananrs brukar det handla om mig)



Kommentarer
Postat av: DAVE

sluta snacka skit om mig.. inte bra för min image

2009-11-01 @ 14:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0