baby are you down down down down downnnnnnnnnnnnn

yes jag är helt körd i den låten, men den är ju så bra och funkar hela tiden! Fast det är klart, det är ju inte sexy bitch:P


http://www.youtube.com/watch?v=m34xyw8E-Qs&feature=fvst


Iallafall är det frugan som har stått för uppdateringen på sista tiden, men jag har haft fullt upp med manliga saker försår ni. Det har varit allt från marknadspenetration till att visa vem som har bäst högtalare i korridoren (självklart jag), och att klaga på bilarna utanför mitt fönster som tror att tio meters avståndet när man står still är en bra längd...Var är fjollträskborna någonstans? he rregud någon måste ju lära de här människorna att köra bil!

Som sagt i lördagss jobbade jag som bartender på kåren, och sjutusan av kul det var!! Inte en strupe var torr i min bar kan jag säga! jaja imorrn blire jobb på puben, och eftersom det är fotboll bli det galet med folk, åhh vad kul det kommer bli!!!!!!

Konsumentvaruanalysredovisning idag, gick bra förutom att bena skakade, men vad gör det om hundra år? Kul var det iallafall och vi kammade hem 4 av 5 poäng! inte illa från att gå från sågning till en fyra, damm girl! Förresten har ni någongång fått beröm för era kläder på en redovisning? Asså så att det poängsattes? Vi har:P

Min musiksmak består för tillfallet bara av RnB så fruhan lär väl slå mig snart för jag spelar för mycket av det goda. Ibland kan jag iallafall vara snäll mot henne och värva med en kväll i juni och sofia dansar gogo, då brukar hon lysa upp:P

Förresten ser att i december är det tre sittningar tre veckor i rad (Karin en av dom är bara för oss)

Alla som inte gillar försäkringskassan  kan förresten anmäla sig som frivilliga för att nita dom!

jaja nä nu måste jag gå och göra mer manliga saker som att läsa VR:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0