verkligheten är bakka men drömmen är dansgolvet med footloose och rolling on the river!

hmm var tvungen att äta innan plugget börjar idag, sen var jaas senaste låt, och då kan jah lika gärna jag tvungen att sätta på lady gagas senaste så då kan jag lika gärna passa på att blogga:D

jahaa imorse bar det iväg till bbs före en föreläsning, emn vi drog vid första kvartingen, bakka skrek efter mig så jag var tvungen att åka hem och ta hand om honom..

madre är nu på väg ner hit till södra sverige för att hälsa på sin försvunna dotter, joda jag ljuger inte när jag säger att det ska storhandlas ikv:D

IDAG förresten, är det en stor dag, idag ska berlin bokas:D heeeey vilket nyår det kommer bli, brudar jag kan stå för studentrecepten:P eller så kan vu ju alltid äta jellyshots, det är ju lite matigt:D

fuck, rummet, lär göra nåt åt det innan madre kommer ner. Det var fint igår, men sen kom anna in och jaa då vet jag inte alls vad som hände..nähää nu dunkar footloose ur högtalarna så det är väl dags att börja med organisationskulturen för imorrn är det nämligen dags för omtenta, FAN VA KUL DET SKA BLI!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0