träningsverk imorrn? JA

HAHAHHAHAHAHAHAHAAH frga min fruga, klart jag väljer min fru framför mitt barn. Vad trodde du, jag ju trots allt man:P

anna och jag har nyss tittat på de tre första avsnitten av paradise hotel. Det svenska gick inte ikv så vi var ju tvunga att kompensera med grannlandet. Personligen tycker jag om det dansak bättre, det är som mer action i det eller hur man nu sak uttrycka sig, joda.

Snodde frugans cosmo idag och läse, fanns tisp i den, men det var ju riktat alla paren, VAD SKA ALLA VI SINGLAR GÖRA DÅ? Innan dom lägger upp en plan för förhållandena kan dom väl guida oss som inte har nåt förhållande till att hitta ett, fuck this.

fuck nr 2, kom på att mina bokräkningar går ut imorrn, blääää nu måste jag betala räkningar, bläblä, det är  på över 1000kr, bläbläblä.

jaja hejdå

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0