tillägg 3

jag vet faktist inte hur frugan definierar kärleksfulla sms, inte som jag iallafall. mina sms till henne består bland annat av, fuck vad hände igår? toalettpappret är slut och såna där grejer, vilket inte jag tycker är särskilt romantiskt men i hennes ögon är det väl det. Däremot verkar hon inte gå igång på sms som lyder: ja va kul det ska bli på onsdag (vi ska på premiären för volym, en nattklubb), vi ses där sötis PUSS!  jag måste uppmana frugans beundrare -----, KOM UT UR GARDEROBEN, VISA VEM DU EFENTLIGEN ÄR, PÅ RIKTIGT!

jag vet inte riktigt, men nu kom frugan från cafeterian med varm oboy, joda nog gillar hon mig allt:P men jag kan inte låta bli att vara lite misstänksam mot henne. matförgiftning har man ju hört talas om:P så iallafall fick hon provdricka det, men hon hälllde upp det i colakorken ochdrack, hon skyllde på att det skulle vara för varmt. ajaa nu har jag iallafall druckit från muggenoch  ta mig fan, jag lever så så farligt var det väl inte. kanske ändå får räkna med nån lättare sjukdom, typ lunginflammation eller diarré. Joda det är min fru det, hon gillar jag:D

ciao!


(love is in the air)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0